Wednesday, September 16, 2009

tic tac toe utk follower aku sahaja

Perhatian!!!!!

haaa.. tu dia aih.. angah dah start nak wat contest dah..
mesti la ader hadiah kan... sape yg menang sahaja akan dapat hadiah!
permainan ni mudah aje... korang seme kne lawan game tic tac toe ngan computer,,, ala... yg main pangkah ngan bulat tuh.. time2 sek dlu korang mesti ader mainnyer benda ni ngan member2 korang... buat petak2 pastu sorang pilih pangkah.. sorang pilih bulat.. mudah ajer kan... so ape lagi.. jgn lepas peluang ni..

pemenang dia akan di amik kira kepada sesiapa sahaja yg dapat mengalahkan computer.. klau 10 org... 10 hadiah gak la aku bg... yg pastinyer.. korang ada follower aku.. baru dpt adiah.. hehhee.. contest ni bermula dari saat ni sehingga 1syawal... hadiah berupa... jeng jeng jeng... korang akan tahu selepas korang menang... korang leh cuba byk mane korang nak cuba.. x kisah... tp yg pasti.. bila korang dah menang 2.. sila print screen ekk.. pastu send kat aku. hehehe..

syarat2 dia sblm korang mula main tic tac toe ni adalah.. korang mesti pilih pangkah!! bukannyer bulat ok.. jgn main tipu.. sbb aku akan tau.. hehehhe.. lagi satu korang mesti komen selepas korang menang.. ape perasaan korang selepas main tic tac toe.. mudah jer kn??? so kepada sesaper x komen 2.. bermakne korang x main la game ni.. hehehee..

ok la.. x nak citer panjang lebar.. jom kite mulakan permainan!!!~











13 comments:

Nini said...

tak tekejut pon..??

sbb pc ni lembab..

so..makhlok tuh kua lambat..

lalalalalalala...

jai@jezz said...

cilanat kaoooooo.!!!!!!!!!!! aku sesorang nih.. wat terkejut jerk.. mau aku cekik2x kau..

angahbjork said...

lor.. x suspen la camtu nini...

jai : wakakaka... nnt jgn lupa cekik aku.....

mimie said...

xreti main mende alah ni,tp angah punye pasal,layan jugak.bile nak mai ktn ni angah?

mimie said...

cessss...ade muke scary upenye..ampeh mung angah!!

angahbjork said...

hehe... nak angah dtg bile?? lau angah p kuantan nak belanje angah makan x?? kui3....

mizz saifa said...

ceh.. wat terkejut org jer.. huhuhu.. jahat ek si angah ni..:p

Fara said...

angah nk kene lempang x ?

day4h said...

sengal dowh mu nim angohhhh
mujur aku dop nakut wakakaka

angahbjork said...

wakakkaa.....

miss saifa.. nnt main lagi k..

fara.. bila nak lempang???

yah.. wakakkaka.. mu dok nakut ke? nnt aku bg antu btol k....

diFa said...

hahaha sengal~
naseb baek i tgk cmmt dulu..la la la~

angahbjork said...

hahaha... difa main tipu... mane leh tgk comment dlu...

sherlina karina said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/