Saturday, September 5, 2009

tag dari jezz


huhu.. jezz dah tag.. so wajib aku jawab.. kang dia duk pot pet lak.. jezz tuh tau2 la kn.. mulut pun ske membebel jer.. so dari utk mengelak dia membebel baik aku cepat2 jawab.. kang dia mengamuk dalam bahasa spanish aku nak jawab ape??? wakakakka.. jezz.. jgn marah.. saje nyakat kamoo dibulan puasa ni..

tag yg dijawab...

1. nyatakan 6 faktor menarik tentang pemberi award ni.. ( alamak 5 jer.. huhuhu )
** jai jezz seorang wanita yg memahami (bodek ni)
** suke komen blog saya.. selalu jer jadi org 1st komen.. hehehe
** selalu update blog dia.. xjemu2 update dengan tajuk entry yg suspen.. huhuhu
** seorang yg cantik dari hujung rambut sampai hujung kaki
** seorang promoter blog yg berjaya.. sape nak suh promote blog sila jadi polower ngan pengkomen setia jai jezz nih.. kompem dia akan promote blog kamu sekali secara percuma.. tiada bayaran okei!! btoi x jezz..


2. setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta @ hobi diri sendiri..
** saya suka intetnet
** saya suka baca blog org lain..
** saya suka perempuan(mesti la sbb saya lelaki) huhuhu
** suka dengar lagu jiwang karat
** suka tdo lambat ngan bangun lambat
** minat berniaga
** pendendam gak laa.. (siap la sape2 yg wat saya sakit hati) huhuhu
** suka bawak kenderaan laju2 ( xkira basikal @ motor @ kreta)
** lebih pentingkan keluarga dari diri sendiri..

3. Pilih 10 rakan orang penerima award & discripe tentang mereka...

semua polower dan semua pembaca blog nih... hehehe

7 comments:

mizz saifa said...

ada award seksiii utk kamu..:p

jai@jezz said...

giler ahh.. kau ni seorang pendendam rupanya... huhuhuhu.. takoottt...

** thank angah.. kau buat gak tag yang aku bagi.. :)

Are'Ja_(",) said...

jiwang karat tu adatak mcm karat besi yang dah nak reput? hehe...jgn berdendam..guraoooww jerk..

angahbjork said...

miss saifa : mekasih eh.. nnt angah p collect..

jezz :jangan takot... kat awek2 cun aku x dendam.. hahaha..

** welcome jezz.. nnt bg lagi biar aku wat.. hehehe..

are'ja : lau nak tau jiwang camne try la dating ngan angah skali.. ahakss...

jai@jezz said...

ciss.. kat awek jerk kau tak dendam yerk.. ngada-ngada betui.. ~

angahbjork said...

haha.. klau aku dendam kat awek nnt semua duk lari.. ssh la aku nak cari awek nnt...

LLC said...

Hello! Do you want to download movie, game or beautiful girls pls visit

http://llc-movies.blogspot.com
http://sexylady-asian.blogspot.com
http://llc-freegame.blogspot.com
http://over18movie.blogspot.com
Thanks!!!