Sunday, September 6, 2009

award dari saifa

hak hak. mekasih saifa sbb bg award ni.. katenyer aku ni seksi.. tp yg aku nampak seksa ada laaa.. huhuhu..
katenyer kne bg teka teki dlu sblm sape2 amik award ni...
so.. aku bg teka teki ekkk...

korang wajib jawab... yg paling wajib
:: jai jezz ::
:: are'ja ::
:: lara ::
:: fara ::
:: kak anie ::
:: difa ::
:: Eyda Chan ::
sbb ape dorang ni wajib amik??? sbb dorang ni seksi dimata aku.. wakakaka..

pastu semua polower... wajib amik..

so.. ni teka tekinyer.. sila jawab....

Aku berjalan di tepi pantai, diatas pasir tanpa mencecah air. Bila ku toleh kebelakang, tiada kesan tapak kakiku. Kenapa?


sape btol.. dapat

8 comments:

mizz saifa said...

hehe.. saifa taw jawapanyerr.. tp sbb saifa 1st komen saifa bg peluang kat org len jawab.. hihik..

ada award lagi untuk kamu.. award khas dari saifa untuk semua follower.. hee..

deeja said...

salam...kunjungan tuan umah....ceria selalu...K

jai@jezz said...

hahahha... apa jawapan dia.. kalau jalan x der tapak kaki.. maksudnya hantu kot.. betul x..?? aku nak amik award ni.. :)

angahbjork said...

wakakaka.. salah la jezz... silakan amik walau salah.. huhuhu...aku akan bg jawapan pada rabu tepat jam 12 tgh malam.. ehhee

Nini said...

kalo btol dapat tiom..??

tanak teke laa camneh..

bahye..

shiuuu~!

angahbjork said...

huhu.. seme x nk teka ke?

mimie said...

sebab pasir tu jenis tak meninggalkan tapak kaki.(jawapan ntahape2 tp aku nak jawab gak)


hi angah,im ur new follower

angahbjork said...

semua salah.. jawapan dia sbb jalan mengundur laa.... bila paling belakng mmg la x nampak tapak kaki.. sbb tapak kaki ader kat depan.. huhuhu