Monday, September 14, 2009

ape aku nak letak ni????

hehehe.. entry yg ntah pape..
sbbnyer aku x tau nak letak tajuk pe...
jam tepat2 menunjukkan 3.04pagi...
balik2 umah jer ader kfc bawah tudung saji..
apo laie... melantak la dlu... pc dah on awal2.. bukak pintu jer trus on pc...
huhuhu.. aku ni sehari lau x jumpe pc kompem leh demam...

abis melantak trus bukak blog aku sambil dengar radio gp-fm..
lagu je kedengaran.. dj da tdo kot.. huhuhu..

al-kisahnyer arini aku berniaga.. mmg x menang tangan arini..
org dtg x putus2.. kompem leh dpt komisyen ngan kak ipar.. lalala~
ttp kdai kul2 pagi.. pas abis siap2 kemas tuh.. pekena rokok dlu sebatang sblm balik...
baru leh main drift ngan van tuh.. hohoho..
pastu nak dijadikan citer.. x sampai 50meter aku gerak.. lalu depan kedai pakaian..
ader la sorang awek ni jaga ngan ayah dia... (sebenornyer hari2 duk usha kat dia) wakakaka..
dia paling cun kat situ o0o0o0o... selalu gak la dia dtg kedai aku ni.. beli air epal+ asam boi..
arini dia ader singgah nak beli.. tp rezeki dia xder.. sbb stok air tuh dah abis.. huhu.. cian lak dia..
ok ok.. sambung citer..
mase aku lalu depan kdai dia 2... leh plak senyum kat aku.. auuuuww.. tergoda pakcik..
aku apo laie.. slow kn van 2.. sambil senyum2 gedik manje kat dia... pastu dia ckp camni kat aku..
"bye bye abang" wahhhh.. terharu tol... wakakakak.. lepas dia ckp camtu.. aku ape lagi.. bawak van tuh laju2.. adeh.. nape aku wat mcm 2.. patutnyer aku benti kat dia... ckp mcm ni "agak2 biler kiter leh couple" wakakakak..

p/s: awek senyuman cantik dah seminggu x jumpe.. last2 berkenan kat awek ni plak.. wahh kamoo angah.. ape nak jadi ni.. xmo luah perasaan kat dia ke.. wakakkaka.. x berani aku.. al-maklum.. aku ni pemalu... (malu la sgt) tp klau luah dalam tepon kompem aku berani.. sbb x mengadap muka.. hehhe..

4 comments:

mimie said...

hohoho..u go bro..pegi je jmpe dia.ajak kuar ke..bile lagi nak mulakan langah pertama..


eh,aku pulak yg excited

Lara said...

awek mane pula ni??

jai@jezz said...

gatal nyerr kau nih... terus2x nak couple... ishk...~

Fara said...

amboi gatai ehh :D