Friday, August 21, 2009

tag dari jai.jezz ^.~

haisssyyoooo...
kne tipu ngan jai.jezz ^.~ pasal entry dia... last2 kne tag plak...

nih haa tag..aku jawab jab.. sambil pk nak tag sape... hehehe..
aku ingat nk tag ko jai.. tp xleh lak.. nnt x psal blog ko penuh ngan tag jer.. hahahha..

1. Anda rasa anda Hot..?
hot x mgkn.. lau spicy mgkn la...

2. Upload gambar kesayangan anda .
3. kenapa anda suke gambar ini .?
sebab bila aku tgk gamba ni rase mcm budak dalam gamba ni iras2 aku plak... (masa aku pakai spek jer la) hahahaha.. **koya**

4. Biler kali terakhir anda makan pizza.?
sentuh pun x okei... (menipu x habis2)

5. Lagu terakhir anda dengar .?
mat over - katak kembung (korang dengar la ekk.. ahahaha)

6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini.?
duk usap perut ni... sambil garu kepala

7. selain dari nama anda sendiri anda suka dipanggil dengan nama apa.?
brad pitt.. cristiano ronaldo..

8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.


Lara
Budak.Baek.
airmatapenyu
fara
:: mizz saifa ::
difa

4 comments:

Nini said...

jezz pny keje gak eaa..??

haha!!

same ah kite bro..

jai.jezz ^.~ said...

hahahaha.. baguss.. macam ni la... next time aku promote lagi blog kau.. ngeh ngeh ngeh..

** ehemm.. nini.. ni semua memang keje aku nih. :P

angahbjork said...

nini.. mmg keje jai ni semua.. huhuhu

jai... tgu turn ko lak ekk.. tgu laa... hahaha

mizz saifa said...

tag 4 me?? hehe.. 1st time kena tag.. nanti aku jawab yer.. thx..