Monday, August 17, 2009

senaman ringan utk para blogger

Hanya amik masa 7 minit untuk buat

senaman ringan ini utk para blogger yg dah penat mengadap pc tuh lame2...
ikut la arahan ni betul2...





ni ala taichi sikit la...

sebagai intro dan warming up..





tiru la macam ni...

untuk melegakan bahu dan leher..






wa..wa.. aaa





gerak kekanan kemudian ke kiri..





gerak ke kiri kemudian ke kanan





ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..






tepuk kuat kuat kat dahi..

ni untuk hilang mengantuk..





dah tu buat gerakan tangan dan badan...

buat macam happy aje..





kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...

buat macam takde masaalah...






buat secara aggresive pula...

jangan peduli apa orang lain kata..



hilangkan semua stress..

pusingkan kepala...

tengok muka kat cermin

sambil goyang2.. lawa tak...



akhir sekali

buat joget kucing...










SELAMAT MENCUBA.... =)

4 comments:

jai.jezz ^.~ said...

kah kah kah.. bagus ah senaman kau bagi ni.. *gelak jap*..

angahbjork said...

hahhaa... mmg bagus.. dah try lom..?

jai.jezz ^.~ said...

aku try dah.. tak segar langsung... wat letih jerk senaman ikut cara kau nih..

angahbjork said...

eh.. ni mesti ader yg x kne.. sbb tuh ko jadi makin letih...