Thursday, July 30, 2009

trip 2 putrajaya hari ke3

isnin 26hb..
lebih kurang kul 11pagi baru kuar dari umah.. sblm kuar tuh aku p tapau nasi lemak ayam berempah kat presint 9 tuh. bleh tahan la... harga pun blh tahan gak.. hehehe..
pas siap2 kite org kuar la..

mula2 skali menuju ke presint2.. gi kat opis makcik aku..
jadi aku selaku driver sejati mulut ni asyik duk tanye jer..
pasni kiri ke kanan? kiri ke kanan kiri ke kanan? tiap kali jumpe simpang mcm 2 la.. hahaha..
bkn pe.. byk sgt simpangnyer/// aku sampai naik pening dah.. sementara tgu makcik aku masuk opis dia.. aku snap serba sedikit la gamba kawasan opis makcik aku neyh...


blh tahan la kawasan dia.. rase mcm duk kat newyork city...

lepas selesai kat sini kite org bertolak ke sepang lak.. tujuan??? gi kat syabas.. wat ape kat sane?? xkn nak beli roti kot... hahaha.. nak gi potong air kat umah lame makcik aku... driver?? aku lagi.. kiri kanan?? kiri kanan?? haaaa??? terus jer?? alamak... dah masuk simpang lain nih.. camne..? hahaha.. sempat lagi salah masuk simpang///

lepas selesai kat syabas.. kite org menuju ke bangi lak.. p ngorat ke?? xder la.. cari brang2 umah makcik aku.. kaki dah ilang skru waktu neyh..
penat berjalan.. di tengah kota... lalala

kul6 selsai.. pastu gi jenjalan pusing kota.. balik lebih kurang kul 9.. ape lagi.. cari tempat nk makan la.. giler lapar...

makan kat sini... lara ngan fara tau x katne nih?? sila xplain.. yg pasti ramai aweks cun kat sini.. giler bulat bijik mate tgk awek2 cun..

selesai makan trus balik... letih owh.. oksigen lebih~! mandi2 trus tdo... lena diulit intan...

5 comments:

jai.jezz ^.~ said...

dh agak dah...
aku dah agak dah...
mesti merayap lagi...
ishkk..~ ishk..~

angahbjork said...

hahaha.. itu smestinyer meggi.. lau x jenjalan jadi cam anak dara plak.. kui3

jai.jezz ^.~ said...

ciss.. dan ciss..

angahbjork said...

hahaha... dan cis skali lagi...

Mahmood said...

Your blog is very nice. The images are very beautiful. God is Great. Best wishes.

http://www.thedynamicnature.com