Friday, July 31, 2009

jenjalan di cherating

arini matcing dtg lepak kat umah aku...
mase dia dtg tuh aku tgh syok lepak2 ngan spupu2 aku kt depan umah...
so dia pun join sekali la.. lepak2 sambil plan nak gi jenjalan... asalnyer kite org nak pegi mancing kat sungai... tp arini cam mood memancing tuh xder... kite org ronda2 dlu.. memula p cari kdai air tebu.. pergh.. panas2 camni mmg sesedap rase minum air tebu... sambil2 tuh leh cuci mate.. tgk2 aweks yg tgh joging.. huhuhu.. melopong gak masing2...

sambil2 lepak tuh...

aku, abg peza, abg mi, bedi N matcing duk gelak2 besar kat kedai tuh.. act mase ni tgh ngumpat.. hahhaa.. bg sesape yg xder.. korang la yg kne ngumpat.. lalala... keji owh.. jadi mase ngumpat ni x elok kite snap.. so aku x snap la.. hahaha..

lepas selesai2 lepak.. abg mi, abg peza n bedi da nak balik ke dungun... so tinggal la aku ngan cacing terkontang kanting kat kedai makan 2..

aku : cing...
matcing : mende...
aku : kite gi cherating nok?
matcing : wat mende..
aku : petang2 jumaat ni ramai awek dtg lepak... leh cuci mate..
matcing : aku polow jer... no hal la..
aku : ok set.. kite gi sane ah..

so.. kite org pun trus ke cherating.. lepak2 kat sane.. mmg masin mulot aku.. hohoho.. ramai lak awek dtg.. ader yg duk main layang2.. giler syok aku tgk.. tp aku x snap la gamba awek2 tuh.. nnt dorang perasan lawa lak.. hak3... so.. gamba aku ngan matcing jela aku snap.. yg mmg dah ensem nih.. hahaha.. giler perasan...


aku sempat gak sepak sekali bola kat sini.. hak3.. dah bola dtg kat aku.. aku sepak balik kat dorang...



apo laie.. balik la.. jam 7 aku ngan matcing balik.. mase awek2 pun dah nak masuk kandang masing2 dah..

8 comments:

Fara said...

mane awek nye
xde pon !
:D

angahbjork said...

x snap pun gambar awek2 kat situ.. hehehe

Are'Ja_(",) said...

adop pom awekk?? awek kudaa ade lars..

angahbjork said...

hehe.. angah xleh nak snap gamba awek la.. nnt awek tuh perasan lawa lak.. huhu

Are'Ja_(",) said...

owhh gitu plak..hek2..bagus lar die perasan lawa..itu kirenya masuk bakul angkat sendirik kan..hehe

angahbjork said...

hehehe.. lebih kurang camtuh la..
dorang je.. angah x k.. kui3

jai.jezz ^.~ said...

weih. masa korang lepak tu ada tak korang ngumpat pasal aku..??? cepat bg tau...!!

angahbjork said...

hahhaa,, selalu je ngumpat.....