Monday, July 6, 2009

floating



Floating
malam semalam duk lepak kat floating...
makan2 kat situ ngan member2...
duk gelak2 sampai x hingat meja sebelah.. semua duk pandang2 jer..
lepas 3jam melepakkan diri kat situ.. kito worang pun balik laa.. sbb tokei kedai dah muntah hijau tgk kite org lepak lame2.. hahaha...

pastu.. satu peristiwa yg kurang hasam telah berlaku...! kejadian ni berlaku btol2 kat jeti restoran 2.. mmg hampeh..
tgk ape dah jadi... bukan tgk sportrim yg comel tuh.. tapi gamba yg dibulatkan tuh...

meh scroll ke bwh.. tgk dengan lebih dekat,
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"hahahaha... ape dah jadi ngan aku ni... mane sandal aku sebelah lagi...
blh korang xplain kn x??

7 comments:

Lara said...

sandal angah lg sbelah dh tenggelam!!

angahbjork said...

salah... teka lagik....

♥chentaMAYA™ said...

hilang?

angahbjork said...

x hilang pom... teka lagik.. kui3...

Anonymous said...

Orang kata, kalau kita dok sedo sipar kat kaki tiba tiba ilang, tu tanda-tanda dok lama ar tu..kena stat buat wasiat la ngah weihhhh..

Are'Ja_(",) said...

haa..taw.. time ni mesti angah ambik buat lepar sape yg ngorat angah time nie.. tol tak?? sebab angah kan tak pandai ngorat orang..malu2 gitu...hehehe

angahbjork said...

anoy.. hahhaa.. wasiat dah siap r.. tgu la nnt peguam angah bacakan..

are ja.. bkn stakat lepar tp siap tebar mcm roti canai agi...