Tuesday, July 21, 2009

bersantai d' pantai

tgh syok2 tdo.. ader panggilan yg mengacau...
cacing call.. ajak dating tepi pantai...
kateyer nak wat bbq..
aku pe lagi.. bab nak wat bbq ni mmg fav aku la.. nak2 lau makan free.. lagi la laju.. lalala...

kul 1 cacing da sampai depan umah..
aku sound kat dia..
nape awal sgt nak pegi..
dia balas balik.. "habis tuh ayam2 sape nak perap? sape nak kerat ayam? sape nak sedia barang?"

huwaaaaahh.. terkena gak aku.. aku ingatkn aku dijemput utk makan jer.. rupenyer kne wat keje skali.. tp xper.. keje sonang jer tuh..

sampai umah cacing.. dia p dapur dlu.. aku terkebil2 kat ruangtamu dia.. tetiba dia panggil aku.. baru nak rehat ( ngulor dari wat keje) keh3...

so.. kat dapur.. kite org bg kerja.. sama adil..
potong ayam - cacing
bersih ayam - cacing
perap ayam - cacing
sedia bekas - cacing
sedia bekas bbq - cacing
sedia arang - cacing
masukkan barang dalam kereta - cacing
sampai nak kuar, bukak pagar pun cacing... hahaha...
keje aku??? berat sket la... tukang tgk jer.. lalala...

sampai kat pantai baru la aku kne wat keje..
tukang hidup arang - aku
tukang masak - aku
tukang makan - mesti la aku gak...
tukang snap - aku

kat sini ader gambar yg aku snap kat pantai teluk kalong tuh... lawa pantai dia.. tgk2 la ekk..

indah permai.. cheeewaaahh....

tgh syok2 hidupkan arang tetiba ahli majlis perbandaran kemaman datang.. isk.. cuak gak mula2.. pakai kot hitam.. aku risau gak.. aku ader wat kotor ker kat pantai ni.. adui.. xkn la nak kne saman lak ngan majlis perbandaran ni.. mula2 dia check kat tong sampah.. tak tau la dia wat ape kat situ... aku curi2 snap.. sampai dia x perasan... nak tgk?? meh scroll...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Pekerja Majlis perbandaran kemaman... dia check kat tong sampah...
masa ni dia dtg dekat ngan aku... agaknyer nak tanye pasal ayam yg aku bakar kot..
penolong bos... yg hitam td bos..

hahaha... saje je snap gamba kambing ni.. sbb kambing ni suka kat elyn.. dia kim salam kat elyn.. dia tanye nape elyn x dtg,
cacing dengan aksi 18SX
zack dengan aksi melopong
dorang mandi.. tapi aku duk kat darat sowang2.. sedey2..
aku sowang2 jer tinggal... xper.. koya amik gamba jabs.... lalala

lepas dorang mandi.. ader aktiviti wat istana pasir.. hahaha.. syok2... aku tukang snap jer
ni ha gamba istana pasir yg dorang wat...


Pemandangan Indah Pantai Teluk Kalong

Tepat jam 7 Kite org balik ke umah.. nnt wat lagi yer cacing.. ajak awek2 cun lak.. lalala...
sape2 nak join leh contact angah,, ahaks...

8 comments:

Lara said...

cacing ke name die? pelik2 je. haha

angahbjork said...

hehe... pelik tapi benar...

Fara said...

lorr gmbr makanan xdisnap nye
:D

angahbjork said...

bkn x nak snap... sbb masa tuh lapar sgt.. sampai lupe nak snap... kui3

jai.jezz ^.~ said...

woh hensem tul pekerja MPK.. meh bak aku sekor buat kari.. sodapp ni..

angahbjork said...

Cukup ke sek0r? Huhu.. Mmg ensem giler kn..

ijad said...

duduk mamang ke...marang..

angahbjork said...

mamang.. ijad duk ane?