Saturday, July 4, 2009

alone @ cherating

arini kuar jenjalan..
1st pusing2 kat bandar... pastu tetiba tringin nak p kat cherating(tringat kenangan silam)
so ape lagi... gentleman start ur engine...
sampai je kat cherating siyes ramai giler org...

ermm.. nak gi jalan tepi pantai sowang2 x tergamak.. nnt org cakap jiwang karat lak.. x pun gile meroyan sbb awek xder, hahaha.. baik aku lepak kat kdai jer. oder air nyor muda (kelapa muda lor) sambil minum dpt tgk awek2 cun yg melintas. pastu ape lagi.. peewwiiittt (eksen jer lebey)

aku snap dari dalam kdai..
snap diri sendirik lak..
air nyor muda... sluuurrrpppp...

tgh duk lepak2.. tringin nak p snap dari dekat lak kat pantai 2...
baru jer nak gerak.. tetiba.. nampak laa sorang mamat ni duk lambai tangan..
hadoooii... member lame.. leh plak jumpa dia kat pantai ni.. mood nak snap baru je dtg.. potong stim tol.. xper2.. len kali leh snap lagi.. ape lagi.. aku pun p la kat member aku ni. dia pun sorang gak.. hahaha.. tp, dia tgh tgu awek dia sampai.. aku lepak ngan dia sampai la kul7.. cuaca pun dah gelap.. angin giler kuat. ni mesti ujan lebat jab agi.. so, sblm ujan baik aku blah dlu dari pantai ni.. kang x pasal tsunami datang lagi.. huhuu... aku tgk pokok kelapa pun dah macam nak tercabut jer.. xleh jadi ni.. jom balik..
siyes angin kuat.... dengan aku skali rasa nak terbang...

7 comments:

Fara said...

air nyor muda ?
cm pelik je
:D

angahbjork said...

hehhe.. bahasa pantai timur maaa... panggil nyor muda laaa...

♥chentaMAYA™ said...

dok mane nieyh??
kuantan??

angahbjork said...

x r.. dekat ngan kuantan.. hehhee

Lara said...

mntk mak kuih sepotong sy mau mkn kerna prot k0song. lalalala

Are'Ja_(",) said...

huhu..jowang karat tapi cover! keke..
aduii windu someone lar plak bile teringat pantai cerating... my first date..hehe

angahbjork said...

lara, uiks.. kuih septong xder r.. lau perot kosong kompem ader.. hahaa

are'ja, jiwang ke?? mane de jiwang,,, ehem.. sape someone tuh? adakah angahbjork (koya jab) lalala...