Wednesday, June 3, 2009

kak eti kawen..

30hb 5 2009,
hari bersejarah untuk kak eti.. kak eti, tahniah ekk semoga kekal hingga akhir hayat. amin..


shahirah(anak sepupu) jadi tukang kipas.. hehehe..
cute anak spupu angah ni.. cayang mucuk2 shahirah..
dari kiri: kakak ngan anak dia (fatin), kak eti ngan shuhada, ahli baru(pengantin lelaki) wani ngan shahirah..(kakak, kak eti ngan wani ni adik beradik) smua spupu aku..
senyum sakan ayah ngah ngan cik ngah sbb dapat menantu baru..
akil yg malu2 kucing duk pegang cincin ibu dia
along(abang aku) tringat mase dia kawen dlu kot..
cik ani ( my mak sedara) duk beleter pasal aku snap gamba dia..
keh3... cik ani jumpa kat presint14 k..
eri(spupu) tgh mengorat...

ummi( adik perempuan aku) tgh koya sbb aku snap gamba dia..

meriah sakan kenduri ni.. yang paling best dapat makan telur pindang..
last makan pun mase along kawen aritu.. syok2..

tapi syg.. aku x dpt duk lame kat kampung..
dtg pagi, petang kul 4.15 dah bertolak balik ke kemaman..
sowi all sbb x dpt join lame2.. bkn sengaje nak lari dari wat keje..
next time angah kawen( ntah bila) angah akan wat keje sendiri k.. u all duk bersanding ngan bini angah je k.. boleh? wakakaka...

0 comments: