Wednesday, May 27, 2009

telur oh telur

x tau nak update ape malam ni..
kebetulan ader keje sket ( kne amik telur)
yang jadi mangsa kne ikut aku x lain x bukan..
mastermind aka adik aku..

telur2 nih utk kenduri kawen sabtu nih..
so arini dah kne p amik.. sbb esok dah nak kne masak..
2malam nak rebus telur ni.. wat telur pindang..
ala.. telur org johor tuh.. yg rase mcm rempah2 tuh..
sekali tgk macam telur buruk..
tapi bila makan.. nyam3... mmg syok giler..
silap hari bulan leh ketagih makan telur nih..
skrg nih aku post kn dlu telur mentah..
nak tau berapa biji smua skali??
yang pastinyer x kurang dari 2ribu bijik...

nnt aku akan post plak telur pindang yg dah siap..
sape nak telur pindang?? leh email kn kat aku..
sebijik 3hinggit.. wakakaka..

sampai kat sit belakang.. sebab kat belakang dah penuh



telur2 diberi rehat dalam umah.. esok siap la ko telur..
kne rebus 2malam..
keh3...

0 comments: