Friday, May 29, 2009

mari melancong



tgk tajuk cam best jer kn..
tp x best pun..
huwah... nape aku dihantar kat sini...
kepala lutut aku mcm nak tercabut je bila dtg kat sini..
mane x nyer.. kne tawaf kat sini..

walaupun hanya melancong kat sini...
dengan cuaca panas..
membuat kulit aku rasa gatal2 ( saje nak mengade nih)

disebabkn terpaksa pergi kat sini..
aku melepas nak join program rebus telur kat kampung aku..
kepada sepupu2 ku dikampung sowi.. angah bukan nak lari dari wat keje k,
dah terpaksa ni... xder niat pun lari (yes lega x yah wat keje kat kampung)
tapi rugi gak x dapt join program kat kampung ni.. byk aktiviti best bila da ramai2 berkumpul ni.. potong btol laa...
xper xper... tgk la esok.. aku amik A.L. tunggu kepulangan ku wahai spupu2 ku yg cute dan ensem...
hahaha,, jangan marah boss.. esok kenduri kawen spupu daaa...
sambung ahad plak yer boss...

esok pandai2 la boss ganti tempat aku..
x susah pun boss.. pagi2 mengadap en samsul beleter..
tgh ari plak tawaf je kilang tuh.. sambil makan kuaci..


xder benda ni aku xleh masuk..
sbb pagar dia scan benda nih..
klau x pagar x kn bukak..
mcm dalam penjara jer..
nape aku x amik full gamba benda ni..
sbb ader muka aku yg menakutkan kat bawah welcome tuh..
hahaha...
dah nak sampai...
dah tentu aku duk sebelah kiri dalam kreta ni..
sbb aku x pandai memandu..
wakakaka...
dah dekat... yes yes... boleh tdo dalam ni..
dan makin dekat...
ermm.. sampai je dalam ni.. hp aku kne off...

0 comments: