Monday, May 25, 2009

jam 5.30 pagi

waktu malaysia menunjukkan tepat jam 5.30 pagi...
aku dikejutkan dgn satu kejutan yg teramat mengejutkan...
sampai jantung aku terus berdegup laju2...
nak tau kenapa?
adik aku aka nazri.. dia kejutkan aku sbb terbau sesuatu yg yg amat mengasyikkn
sampai mampu memotong mimpi indah dia...
bila dia kejut aku jer.. dia ckp camni..

"angah jaga kat kaki tuh, sikit lagi nak kena"

aku tanye kenapa...
dia ckp kucing aku dah memerut...
tension2... tau x memerut tuh ape???
korang pk la sendiri.. yg pastinyer.. kucing aku tuh dah kejutkn aku pagi ni dengan najis wutawasittahnyer ituh... klau wangi xper la jugak...

aku dah tau sape... bila aku bangun jer..
dia ni duk main jilat2 bulu2 dia.. (tanda kelegaan)
aku dekat jer ngan dia.. pandai plak pura2 tdo.. haktuih...
xder kompromi... pappppp..... skali aku lestik telinga dia..
bagi satu pengajaran... lepas lestik telinga.. aku snap gamba dia..

klau memerut lagi pasni kompem aku kurungkn dia dalam bilik air tiap2 malam..
nak bagi pakai pampers xder saiz utk dia ni...

0 comments: